Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Za mne karma.

Bohužel, místní kulturní fronta se cítí nad podobná témata povnesena - takže velkou karmu nečekejte.

Skoro bych ale řekl, že je to spíše naopak pro Vás vyznamenání.

A děkuji za tuto vzpomínku. I já jsem od dětství patřil k pohádkovým posluchačům.

1 0
možnosti
JP

Pana Weinlicha jsem poznal osobně v rozhlase, kde nám, mladým redaktorům, udělil pár rad. Nejen rozhlasových, ale i o ženách, které uměl okouzlit. Řemeslo ovládal mistrně. Čest jeho památce.

1 0
možnosti
Foto

Úžasný je jeho knižní životopis. Co stalo s pologramotným klukem členem hitlerjugend. Je to zajímavé čtení.

1 0
možnosti

Musím přiznat, že pohádky režírované Karlem Weinlichem poznám. A byl to opravdu Mistr svého oboru. Nedávno jsem, v souvislosti s jeho odchodem, vyslechla o jeho pouti životem. A musím říct, že před ním smekám. Neměl to v mládí vůbec jednoduché. Je obdivuhodné, jak se vypracoval.

Čest jeho památce!

1 0
možnosti
  • Počet článků 57
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 940x
Komunikativní, se zájmem o kulturu - zejména divadlo a film - a sport.

Seznam rubrik