Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Otravné jackpoty

   Rozvážím pizzy. Rozvážím je dobře, a rozvážím je i rád. Rád bych je také rozvážel v klidu, jenže to se mi právě nedaří. Jsem totiž nenapravitelný gambler.        

   Jakmile se přimotám k nějakému slosování, kde se natipováním čísel dá něco vyhrát, jsem ztracen. Nedokážu tomu odolat, i kdybych se přemáhal sebevíc. Natipuji čísla, vrazím do toho peníze, a pokaždé stejný výsledek. Vyhraju jackpot. Ostatní sázející to nesou nelibě. Život jim přináší slzy a pot, mně jackpot. Mají mě za podvodníka a zkoumají, jakým trikem se mi to daří. Kdyby jen tušili, kde je pravda!

   Ještě horší je, že se mi všemožně snaží znechutit moji práci rozvozce pizzy. Proč rozvážíš pizzy, když se můžeš válet v prachách? Já jim oponuji. Už jsem se v prachách naválel dost, říkám, víte, jak je to nezdravé? Těch bacilů, co je v nich nachytaných, no hrůza. S krabicemi pizz se alespoň dostanu ven, na čerstvý vzduch! Ťukají si na čela a mají mě za magora.

   Média jsou také na jejich straně. Co chvíli se v nich objevují uštěpačné poznámky o tom, že rozvážení pizz je nezábavné. Jenže sázet a pořád vyhrávat hlavní výhry je mnohem otravnější. Sázení by přece mělo přinášet vzrušení a o tyhle pocity já jsem ochuzen. Jaképak je to napětí, když vím, že pokaždé vyhraju! Tiše tedy závidím těm, co vzrušení při sázkách prožívají naplno, protože jackpot je pro ně tajným snem.

   Přestat se sázením, ale sám nedokážu, patrně bych měl vyhledat odbornou pomoc. Když se ale před lékaři zmíním o svém problému, domnívají se, že si z nich dělám srandu, a ženou mě svinským krokem. Nevím, jak je to u jiných sázkařů, kteří pořád vyhrávají a chtěli by se této závislosti zbavit, ale myslím si, že já to mám jako dědičnou nemoc. Jsem přesvědčen, že za všechno může moje prokletá genetická výbava. Jsem totiž vnukem Děda Vševěda. Zazvonil zvonec a této potrhlé pohádky je konec. Přeji všem hezký víkend, a pokud si někde něco vsadíte, tak hodně štěstí!

 

 

    

 

 

 

 

 

 

 

Autor: Luboš Čejka | pátek 22.6.2012 20:19 | karma článku: 10,41 | přečteno: 987x
  • Další články autora

Luboš Čejka

Jak by koronavirovou dobu zpracoval Jaroslav Dietl?

Dne 22. května 1929 se narodil významný dramatik Jaroslav Dietl. Výročí sice není kulaté, ale připomínám ho, protože mě občas napadne, jak by asi tento mistr slova uchopil téma nynější pandemie?

23.5.2020 v 17:54 | Karma: 9,25 | Přečteno: 437x | Diskuse| Kultura

Luboš Čejka

Koště jako nadávka?

Pravděpodobně mi něco uniklo ve vývoji mé mateřštiny. Stává se, že některé slovo získá další nový význam, jako tomu bylo například u tunelu. Vypadá to, že podobný osud poznamenal také výraz "koště".

21.5.2020 v 11:30 | Karma: 18,80 | Přečteno: 1227x | Diskuse| Ostatní

Luboš Čejka

Děkuji, pane Weinlichu!

Rozhlasové pohádky měly a mají svůj osobitý půvab a kouzlo. Poskytují obrovský prostor pro fantazii. Krásu princezen, hrůzný zjev draků či obrů nebo třeba dramatičnost soubojů si utváříme v myslích podle slyšeného.

8.5.2020 v 19:57 | Karma: 13,48 | Přečteno: 280x | Diskuse| Kultura

Luboš Čejka

Když se potkají MDŽ a derby

Šibalská náhoda vznikla dnes, spojila svátek žen s derby "S". Čím asi překvapí české ženy MDŽ fotbalem ovlivněný?

8.3.2020 v 8:43 | Karma: 6,77 | Přečteno: 86x | Diskuse| Sport

Luboš Čejka

Zapamatovatelný rok 2020

Kdo se zajímá o dílo fiktivního českého velikána Járy Cimrmana, očekává od nového roku hodně významných událostí.

1.1.2020 v 11:48 | Karma: 6,33 | Přečteno: 168x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Nahá umělkyně za zvuků techna házela před dětmi hlínou. Už to řeší policie

3. května 2024  10:10,  aktualizováno  13:43

Policie prošetřuje vystoupení, ke kterému došlo na Akademii výtvarných umění (AVU). Umělkyně a...

Stovky amerických obrněnců se v řádu dnů nepozorovaně přemístily do Česka

2. května 2024  17:21

Několik set vozidel americké armády včetně obrněnců Bradley nebo transportérů M113 se objevilo ve...

Německo je otřeseno. Přišel brutální útok na politika, pak následoval další

4. května 2024  17:40,  aktualizováno  21:09

Na lídra kandidátky německé sociální demokracie (SPD) v Sasku do evropských voleb Matthiase Eckeho...

Auto vyjelo z vozovky a srazilo tři lidi. Žena zemřela, dvě vnučky jsou zraněné

2. května 2024  16:40,  aktualizováno  3.5 12:38

Osobní auto srazilo dnes odpoledne v Čáslavicích na Třebíčsku ženu a dvě děti. Žena srážku...

Vyváděla strašné věci. Zahradil označil Jourovou za nejhorší z eurokomisařů

4. května 2024

Premium Když Česko vstoupilo 1. května do Evropské unie, byl tam matador ODS Jan Zahradil kooptován...

Na Berounsku spadl horkovzdušný balon. Zamotal se do větví stromů a uvázl

5. května 2024  10:47

V Trubíně na Berounsku spadl v sobotu večer do korun stromů horkovzdušný balon. Cestovalo v něm pět...

S pobytem v tuzemských lázních mají zkušenost dvě pětiny Čechů

5. května 2024  10:39

S pobytem v tuzemských lázních má zkušenost 40 procent Čechů. Z nich téměř polovina byla v lázních...

Při požáru ve Frýdku-Místku se zranilo 13 lidí, hasiči dali první pomoc i kočce

5. května 2024  10:08,  aktualizováno  10:31

Při požáru bytového domu ve Frýdku-Místku se v noci na neděli zranilo 13 lidí, většinou se...

Rusko útočilo i na pravoslavné Velikonoce. Hořelo v Charkově

5. května 2024  10:30

Sledujeme online Při ruském dronovém útoku na východoukrajinský Charkov v noci na neděli utrpělo zranění pět lidí,...

  • Počet článků 57
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 940x
Komunikativní, se zájmem o kulturu - zejména divadlo a film - a sport.

Seznam rubrik